Περιγραφή
Ξημερώματα Χριστουγέννων του 1984 στο Σπαντάου του Βερολίνου, ένας άνδρας αυτοκτονεί πέφτοντας στα παγωμένα νερά του ποταμού Χάβελ. Ο θάνατός του θα γεννήσει το λύκο της μοναξιάς. Στις 23 Οκτωβρίου του 1994 η άγρια δολοφονία μιας γυναίκας στο Βερολίνο συνταράσσει τη Γερμανία. Εκείνο το βράδυ ο λύκος ούρλιαξε για πρώτη φορά. Η υπόθεση παραμένει ανεξιχνίαστη και μπαίνει στο αρχείο. Χρόνια αργότερα η πανέμορφη νεαρή γυμνάστρια Σοφιάννα Δρανά δε γνωρίζει πως εκείνο που κουβαλά πάνω της την έχει μεταβάλει σε στόχο. Το μόνο που επιθυμεί είναι να ζήσει το όνειρο των πλουσίων με οποιοδήποτε τίμημα. ΓιΆ αυτό και δε διστάζει να χρησιμοποιήσει την εμφάνισή της για να το πετύχει. Στις 16 Φεβρουαρίου του 2008, χιόνισε πολύ στην Αθήνα και ο λύκος ούρλιαξε ξανά. Η υπαστυνόμος Α΄ Ευρυδίκη Τζελή, που αναλαμβάνει ως βοηθός αστυνόμου Α΄. την υπόθεση μιας πρωτοφανούς δολοφονίας που συγκλονίζει την Ελλάδα. παρατηρεί κάτι που δεν έχει προσέξει κανείς. Από εκείνη τη στιγμή, η ζωή της κινδυνεύει, όμως δεν το γνωρίζει. Σαν ουρλιάζει ο λύκος της μοναξιάς, καραδοκούνε οι μνήμες και ξυπνάει ένας δολοφόνος…
Η Χρυσηίδα Δημουλίδου επανέρχεται δυναμικά στο αστυνομικό μυθιστόρημα με μία ιστορία που εξελίσσεται μεταξύ Ελλάδας και Βερολίνου, η οποία που θα σας αφήσει με κομμένη την ανάσα.
απόσπασμα απο το βιβλίο
http://www.psichogios.gr/datafiles/videos/O_LYKOS_THS_MONAXIAS.pdfΠεριγραφή
Μετά το ΣΤΑΥΡΟΔΡΟΜΙ ΤΩΝ ΨΥΧΩΝ, η Κασάνδρα και ο Ορέστης συναντιούνται και πάλι σΆ ένα συγκλονιστικό μυθιστόρημα.
Στην αρχαία Ελλάδα η Αριάδνη έδωσε στον Θησέα το μίτο για να μπορέσει να βγει απΆ το λαβύρινθο και να τη συναντήσει ξανά. Έτσι και οι ψυχές, όταν φύγουν απΆ το γήινο περιβάλλον τους και πριν χαθούν στον Συμπαντικό λαβύρινθο, αφήνουν πίσω το νήμα τους για να τις βρουν οι αγγελιαφόροι του πεπρωμένου.
Έτος 2361 μ.Χ. Στον πλανήτη Γη, ύστερα απΆ τη μεγάλη οικολογική καταστροφή, τίποτε πια δεν είναι το ίδιο. Η ¶λμπα Βήτα Σμιτς, ανώτερη κυβερνητική υπάλληλος, έχει λάβει εντολή απΆ τον κρατικό υπολογιστή Στερν να προχωρήσει σε σύζευξη με τον Έλφιν ¶λφα Κορτς, που ανήκει στην ανώτερη κατηγορία ανθρωποειδών. Ο Έλφιν, ένας σκληροπυρηνικός και φιλόδοξος νομικός σύμβουλος, είναι ο απόλυτος μηδενιστής, χωρίς συναισθήματα, αφού πιστεύει ότι η δύναμη της εξουσίας είναι η απόλυτη ευτυχία. Η ¶λμπα θεωρεί τον εαυτό της προνομιούχο γιΆ αυτή την επιλογή του Στερν. Όλα όμως ανατρέπονται όταν εμφανίζεται στο δρόμο της ο ¶ντον Δέλτα Κορνέλ, που ανήκει σε κατώτερη κοινωνική κατηγορία. Κοντά του η ¶λμπα ανακαλύπτει ότι η ονειρεμένη ζωή που πιστεύει ότι ζει δεν είναι παρά μια φυλακή κατασκευασμένη απΆ το σύστημα. Και τότε συνειδητοποιεί ότι ο άνδρας αυτός είναι το πεπρωμένο της, από κάποια άλλη ζωή στο πολύ μακρινό παρελθόν. Η σχέση μαζί του θα θέσει σε συναγερμό το σύστημα ασφαλείας του κράτους. Ωστόσο εκείνη δεν μπορεί να αντισταθεί στο κάλεσμα ενός πρωτόγνωρου συναισθήματος που λέγεται αγάπη…
Η Χρυσηίδα Δημουλίδου κάνει την ανατροπή μΆ ένα ερωτικό μυθιστόρημα που διαδραματίζεται στο μακρινό μέλλον και δεν αποκλείεται να αποτελεί τη μελλοντική μας πραγματικότητα…
απόσπασμα απο το βιβλίο
http://www.psichogios.gr/datafiles/videos/Oi_Aggeliaforoi_tou_Peprwmenou.pdfΠεριγραφή
Η Μερσέντες Χιλ, μια νεαρή και πάμφτωχη κοπέλα, γίνεται η διασημότερη ηθοποιός του βωβού κινηματογράφου στην Αμερική του 1930. Η απαράμιλλη ομορφιά και το ταλέντο της αφήνουν άναυδο όποιον την αντικρίζει. Κι εκείνη, σαν βασίλισσα, απολαμβάνει από το θρόνο της όλα όσα της προσφέρουν τα νιάτα της. Οι άνδρες την ερωτεύονται με πάθος απλώνοντας την καρδιά τους και τις περιουσίες τους στα πόδια της. Η δική της καρδιά είναι δοσμένη μόνο στην καριέρα της.
Μέχρι που ένας άνδρας ξυπνάει για πρώτη φορά μέσα της έναν πρωτόγνωρο έρωτα. Και μια μέρα η Μερσέντες, διαπιστώνοντας ότι η ανελέητη φθορά του χρόνου στραγγίζει όχι μόνο την ομορφιά αλλά και την υγεία της, εξαφανίζεται χωρίς το παραμικρό ίχνος αφήνοντας πίσω της τον παραγωγό άνδρα της και τη μικρή της κόρη. Οι περισσότεροι τη θεωρούν νεκρή.
Χρόνια μετά, γερασμένη και ξεχασμένη, δεν ελπίζει πια σε τίποτε και σε κανένα. Ώσπου μια παράξενη γυναίκα τής υπόσχεται αυτό που δεν μπορεί να κάνει κανείς. Ακόμη και ο Θεός. Και η Μερσέντες δέχεται να παίξει το επικίνδυνο αυτό παιχνίδι της μοίρας. Θέλει να πάψει να πονά, θέλει να ερωτευτεί, να ξαναγίνει η βασίλισσα στον παλιό θρόνο της. Θέλει μια δεύτερη ευκαιρία.
Η Χρυσηίδα Δημουλίδου έρχεται αυτή τη φορά με ένα δυνατό ερωτικό μεταφυσικό θρίλερ που θα σας καθηλώσει από την αρχή μέχρι το τέλος.
απόσπασμα απο το βιβλίο
http://www.psichogios.gr/datafiles/videos/%CE%9C%CE%95%CE%A1%CE%A3%CE%95%CE%9D%CE%A4%CE%95%CE%A3%20%CE%A7%CE%99%CE%9B.pdfΠεριγραφή
"Με ρωτάς τι χρώμα έχει ο έρωτας". "Και λοιπόν;" "Είναι χλωμός". "Μα μου είπαν πως έχει χρώμα κόκκινο". "Σε γελάσανε. Απλά τον βάφουνε μ' αυτό το χρώμα"... Αναρωτιέμαι αν ο ποιητής είναι στοχαστής ή ο στοχαστής ποιητής Δεν ξέρω... Εγώ απλά εναποθέτω στα χέρια σας το νεογέννητο παιδί μου.
απόσπασμα απο το βιβλίο
http://www.psichogios.gr/datafiles/videos/%CE%A0%CE%9F%CE%A3%CE%9F%20%CE%9A%CE%9F%CE%A3%CE%A4%CE%99%CE%96%CE%95%CE%99%20%CE%97%20%CE%92%CE%A1%CE%9F%CE%A7%CE%97.pdfΠεριγραφή
Η Ελληνοαμερικανίδα Κάσι Πάλμερ ζει στην Καλιφόρνια, στο Λος ¶ντζελες, παντρεμένη και ευτυχισμένη επί είκοσι δύο χρόνια με τον επιτυχημένο πλαστικό χειρουργό των σταρ του Χόλιγουντ, Σταν Πάλμερ, όταν κάποια περίεργα όνειρα έρχονται να ταράξουν τον ύπνο και την καθημερινότητά της. Η Κάσι αρχίζει να αναζητά τις λησμονημένες παιδικές της αναμνήσεις, στη γη του πατέρα της, στο νησί της Αμοργού, στην Ελλάδα. Εκεί την περιμένει το πεπρωμένο της και η Κάσι αντιλαμβάνεται ότι δεν είναι πια ο ίδιος άνθρωπος. Δύο άλλες γυναίκες, που έζησαν πολλά χρόνια πριν από εκείνη, την αναζητούν, ρίχνοντας τις σκιές τους στα όνειρά της και διεκδικώντας μερίδιο από τη ζωή της. Η Κάσι αφήνεται στα χέρια τους, αψηφώντας κάθε νόμο της λογικής, όταν διαπιστώνει ότι ένας μεγάλος ανεκπλήρωτος έρωτας ζητά να αναστηθεί μέσα από τη δική της ύπαρξη. Μια σαρωτική θύελλα γεγονότων μαστιγώνει το παρόν της, ενώ ένα τραγικό παρελθόν ζητάει να δικαιωθεί. Ποιες είναι αυτές οι γυναίκες που σέρνουν ακόμη τις φιγούρες τους μέσα στους αιώνες; Ποιος είναι αυτός ο άνδρας που τις αγάπησε τόσο πολύ; Ένα μεταφυσικό αισθηματικό θρίλερ της γνωστής συγγραφέως Χρυσηίδας-Χρύσας Δημουλίδου που θα σας καθηλώσει, θα σας προβληματίσει και ίσως σας λυτρώσει από τους επίγειους φόβους σας.
απόσπασμα απο το βιβλίο
http://www.e-na.com/piflip.aspx?pbi=27243&rurl=/ena.aspxΠεριγραφή
Πού βρίσκεται ο Παράδεισος, η Εδέμ, η γη της Επαγγελίας ή όπως αλλιώς ονομάζεται, που όλοι ψάχνουμε και γιατί δεν μπορούμε να τον βρούμε; Ποιος είναι ο Αδάμ και ποια η Εύα; Τους έδιωξε ο Θεός από τον Παράδεισο επειδή δοκίμασαν το μήλο της γνώσης ή το μήλο της άγνοιας; Μήπως τελικά ο Αδάμ ήταν εκείνος που πλάστηκε από το πλευρό της Εύας; Σας πέρασε ποτέ από το μυαλό ότι μπορεί ο άνδρας να είναι το ωραίο φύλο και η γυναίκα το ισχυρό; Θα σοκαριστείτε όταν μάθετε ότι το αρσενικό φύλο δεν είναι παρά μια παραλλαγή του θηλυκού; Τελικά μήπως ο άνδρας είναι φύλο παροχής υπηρεσιών; Αν ναι, τότε γιατί η γυναίκα έζησε επί σειρά αιώνων στη σκιά του; Φοβούνται πια οι άνδρες τις γυναίκες ή τις έχουν σιχαθεί; Μήπως οι άνδρες τρέμουν πιο πολύ μη μείνουν στο ράφι; Η εκκλησία αποστρέφεται τη γυναίκα και απλά τη χρησιμοποιεί; Πόσα ψέματα της είπε και γιατί της αφαίρεσε το δικαίωμα της ηδονής; Ο Θεός υμνεί τον έρωτα; Ξέρουν οι Έλληνες να κάνουν έρωτα; Γνωρίζει ένα ζευγάρι ότι στο κρεβάτι τους είναι πάντα τρεις και όχι δύο; Ποιος είναι ο τρίτος; Όλα αυτά που μας έκρυψαν, όλα αυτά που μας πόνεσαν, όλα αυτά που δικαιούμαστε, άνδρες και γυναίκες. Ένα βιβλίο γραμμένο με απλά καθημερινά λόγια και πολύ χιούμορ που λέει τα πράγματα με τ? όνομά τους. Ένα βιβλίο ζυμωμένο από τη ζωή και ψημένο από την εμπειρία, τη γνώση και την έρευνα. Ένα βιβλίο που θα σας πει μόνο αλήθειες, που θα σας αφυπνίσει, που θα σας κάνει να δείτε τη ζωή με διαφορετικό μάτι? Το τρίτο μάτι. Ένα βιβλίο που σκοπό έχει να μας κάνει καλύτερους, να μας βοηθήσει να μην πονάμε τόσο πολύ. Γιατί η ζωή είναι πόνος κι όποιος δεν πονά, σημαίνει πως δεν είναι ζωντανός.
Μια έρευνα-καταγγελία με φιλοσοφική χροιά από τη ΧΡΥΣΗΙΔΑ-ΧΡΥΣΑ ΔΗΜΟΥΛΙΔΟΥ που θα μας εκπλήξει, θα προβληματίσει, θα ταρακουνήσει και πιθανόν θα σοκάρει. Το πιο πιθανό όμως είναι να αλλάξει τον τρόπο που σκεφτόμαστε?
Περιγραφή
Στις 13 Μαρτίου 1964 μια ετοιμόγεννη δεκαεξάχρονη κοπέλα φτάνει μόνη στο Νοσοκομείο Σερρών με αιμορραγία. Ξεψυχά, αφού πρώτα γεννά ένα κοριτσάκι. Τρεις μέρες μετά, το βρέφος εξαφανίζεται μυστηριωδώς. Οι έρευνες της Χωροφυλακής παραμένουν άκαρπες και ο φάκελος της υπόθεσης μπαίνει στο Αρχείο.
Το Σεπτέμβριο του 1989 ένας περίεργος στραγγαλισμός μιας νεαρής καθηγήτριας συγκλονίζει τη Θεσσαλονίκη. Δύο μήνες αργότερα μια νεαρή μάνα βρίσκεται στραγγαλισμένη με τον ίδιο τρόπο. Ο αστυνόμος ΑΔ Στεργίου της Διεύθυνσης Ασφαλείας Θεσσαλονίκης παρατηρεί ότι τα δύο θύματα έχουν γεννηθεί στις 13 Μαρτίου του Δ64 στο Νοσοκομείο Σερρών. Οι εξελίξεις που ακολουθούν είναι αιφνιδιαστικές και απρόσμενες. Ο Στεργίου αντιλαμβάνεται ότι μόλις έχει μπει σ' ένα σκοτεινό λαβύρινθο μιας περίεργης υπόθεσης που ο μίτος της ξεκινά είκοσι πέντε χρόνια πριν στις Σέρρες. Ποιος έκλεψε εκείνο το μωρό; Γιατί; Ποιος σκοτώνει τα κορίτσια που γεννήθηκαν την ίδια μέρα με αυτό; Τι παιχνίδι παίχτηκε και ποια συμφωνία με το θάνατο, που ξύπνησε ένα δολοφόνο είκοσι πέντε χρόνια αργότερα;
Το Φιλί του Δράκου είναι το πρώτο αστυνομικό μυθιστόρημα της Χρύσας Δημουλίδου. Γεμάτο συναίσθημα, μυστήριο, δράση, αγωνία, κρατά τον αναγνώστη με κομμένη την ανάσα ως την τελευταία του σελίδα.
«Κάποιες φορές η κοινωνική κατακραυγή είναι ο μεγαλύτερος φονιάς και εκείνη πρέπει να καταδικάζεται και όχι οι άνθρωποι. Οι άνθρωποι είναι πιόνια ενός συστήματος που δεν έχει συναισθήματα πάρα μόνο νόμους που τιμωρούν. Και μετά είσαι σταμπαρισμένος εφ' όρου ζωής. Οι άνθρωποι ξεχνούν το καλό συχνά, όμως το κακό δεν το ξεχνούν ποτέ. Κατά βάθος χαίρονται να σου το θυμίζουν, να σε ισοπεδώνουν, να σε βλέπουν να καταρρέεις. Ποια χαιρέκακα ένστικτα οδηγούν αυτή τη συμπεριφορά τους; Η αμάθεια; Η έλλειψη παιδείας, οι αστικές αντιλήψεις, η νοοτροπία, η χαμηλή αυτοεκτίμηση ή το γεγονός ότι μέσα από τα λάθη και τα πάθη του άλλου λυτρώνονται οι ίδιοι από τα δικά τους;»
Περιγραφή
Μέσα σε όλα όσα κληρονόμησε η ¶ννα από την αγαπημένη της γιαγιά Αννιώ ήταν κι ένα παλιό ράφι γεμάτο τεντζερέδες, να της θυμίζει συχνά τα λόγια της: «Κοίταξε μη μείνεις στο ράφι σαν τη θεία σου τη Χρυσούλα»
Η ¶ννα δεν το 'χε σκοπό. 'Αλλωστε, πάντα ονειρευόταν να φορέσει νυφικό. Όμως, στα τριάντα τρία της, παρέμενε ανύπαντρη. Νόστιμη ήταν, μορφωμένη ήταν, είχε καλή δουλειά και δικό της σπίτι. Τι έφταιγε λοιπόν;
Τη μέρα που λαμβάνει προσκλητήριο γάμου από τη Μαριάνθη, τη μοναδική συμμαθήτριά της πέρα από την ίδια που δεν είχε ακόμη παντρευτεί, φτάνει στα όριά της. Πώς θα δικαιολογούσε σε όλους, για άλλη μια φορά, την απουσία ενός άντρα από το πλευρό της;
Όταν διαρκώς μπροστά από τις μεγαλύτερες επιθυμίες μας γιγαντώνονται τα πιο αξεπέραστα εμπόδια, δύο πράγματα συμβαίνουν: ή εγκαταλείπεις ή πεισμώνεις. Κι η ¶ννα πείσμωσε. Σε αυτό το γάμο έπρεπε να εμφανιστεί με ένα σύζυγο ή, έστω, έναν αρραβωνιαστικό. Της έμεναν μόνο δύο εβδομάδες για να τον βρει...
Περιγραφή
Λένε πως εμάς τις πουτάνες, κάθε φορά που ο Θεός μάς βλέπει δακρύζει... Δακρύζει από ντροπή, μια και σε μας δεν περισσεύει. Mα αν ο Θεός δακρύζει, ο Θάνατος μας χρωστάει!Oνομάζομαι Eυγενία Φράνκου και είμαι πλέον ογδόντα χρονών. Tα τελευταία τριάντα χρόνια ζω σε μια μικρή γραφική πόλη της Bόρειας Eλλάδας, όπου χαίρω απέραντου σεβασμού, όχι μόνο από την οικογένειά μου, αλλά και από όλους τους κατοίκους. Kανείς δε γνωρίζει ότι πίσω από το αξιότιμο όνομά μου κρύβεται το Tζενάκι, η Tζενάρα, η μαντάμ Tζένη, που πολλά χρόνια πριν ήταν το πρώτο όνομα της Tρούμπας. Tι; Δε γνωρίζετε την Tρούμπα; A, τότε, φίλτατε, πρέπει να είστε πολύ νέος. Πάρα πολύ νέος. Oι γονείς σας όμως σίγουρα θυμούνται αυτή τη γειτονιά του Πειραιά, που κάποτε υπήρξε θρύλος. Kι ενώ πίστευα ότι είχα λησμονήσει το παρελθόν μου, εκείνο, καθώς φαίνεται, δε με ξέχασε και μετά από τόσα χρόνια χτύπησε ξαφνικά την πόρτα μου, δημιουργώντας το μεγαλύτερο δίλημμα της ζωής μου: να φανερώσω ποια πραγματικά είμαι ή να κομματιάσω την ερωτευμένη καρδιά της εγγονής μου, του μόνου ανθρώπου που αγάπησα όσο τίποτε άλλο στον κόσμο... εκτός από εκείνον...«Kομμάτια έγινε η καρδιά μου, μόλις τα πρώτα χοντρά δάκρυά της έσταξαν στα χέρια μου και στράγγιξαν στο φουστάνι μου. Eίχε ακουμπήσει το κεφαλάκι της στα πόδια μου ενώ είχε ξαπλώσει το κορμάκι της. Λένε πως αυτό που φοβάσαι αυτό θα πάθεις. Σ? όλη μου τη ζωή φοβόμουνα μην τη χάσω. Kαι τώρα ο φόβος μου αυτός ήταν προ των πυλών. Tα παιδιά, ακόμη κι αν το πάλευαν, δε θα άντεχαν για πολύ. O έρωτάς τους ήταν πολύ δυνατός για να είναι χώρια, και πολύ αδύναμος για να αντέξει την απόσταση. Όταν η καρδιά βασανίζεται, βασανίζει και το σώμα. Mπορεί να το αρρωστήσει, να το λιώσει, να το αφανίσει. »E, όχι! Δε θα το επέτρεπα αυτό ποτέ. Eγώ είχα τσακωθεί με το Θάνατο γι? αυτόν ακριβώς το λόγο. Mέχρι να βεβαιωθώ ότι θα ήταν ευτυχισμένη. Διορία του είχα ζητήσει για πάρτη της και εκείνος δεν είχε φέρει αντίρρηση. Γιατί ο Θάνατος χρωστάει στις πουτάνες! Aν ο Θεός δακρύζει για πάρτη τους, ο Θάνατος τους χρωστάει. Kι αυτό εγώ το γνώριζα καλύτερα από τον καθένα».
Περιγραφή
Μερικές φορές, όταν τα σύννεφα του μυαλού σκοτεινιάζουν τον ήλιο του και το οδηγούν σε απύθμενα μαύρα πηγάδια, μπορεί να είναι γιατί η ψυχή δεν άντεξε τον πόνο ή γιατί φοβήθηκε ή γιατί χάθηκε.
Η μοίρα όμως της Μάγδας Αυγέρη είχε προδιαγράψει αυτό το δρόμο πολύ πριν από τη γέννησή της. Ένα παλιό ξεχασμένο μπαούλο ξεδιπλώνει το μυστικό της οικογένειας, κρυμμένο καλά για πολλά χρόνια. Τότε η Μάγδα παρατάει τις σπουδές της στη Νομική και γίνεται αυτό που αποφάσισε η μοίρα. Διάσημη ζωγράφος!
Κανείς δε γνωρίζει ότι πίσω από τα ψυχρά γκρίζα μάτια της ο φόβος είναι καθημερινός επισκέπτης που της ορίζει τη ζωή. Ακόμη και τον Έρωτα! Μέχρι που γνωρίζει εκείνον που την κάνει να μη νιώθει πια αυτό το φόβο.
Για πόσο όμως;
Τα πρώτα δείγματα της Σκοτεινής Πλευράς του Ήλιου αρχίζουν να εμφανίζονται όλο και πιο συχνά...
«Αισθανόταν μια απέραντη ασφάλεια, ο τρελός αυτός καλπασμός ανάμεσα στΆ αστέρια και τα σύννεφα την έκανε να νιώθει υπέροχα.
»- Πού πάμε; τον ρώτησε
»- Στη χώρα του λυκόφωτος, της φώναξε.
»- Είναι μακριά;
»- Τώρα πια όχι.
»- Πού βρίσκεται;
»- Στη σκοτεινή πλευρά του ήλιου.
»Τον κοίταξε έκπληκτη:
»- Έχει ο ήλιος σκοτεινή πλευρά;
»Δεν της απάντησε κι εκείνη κοίταξε μπροστά της.
»Πρέπει να πλησίαζαν, γιατί το φως άρχισε να λιγοστεύει όλο και πιο πολύ, μέχρι που το σκοτάδι τους περικύκλωσε. ¶ρχισε να νιώθει άβολα, όμως δεν είπε τίποτε. Το σκοτάδι γινόταν όλο και πιο βαθύ, μέχρι που δεν μπορούσε πια να τον δει. Εκείνος όμως ήταν εκεί, τον άγγιζε, ένιωθε το κορμί του. Γαντζώθηκε ακόμη πιο πολύ από το λαιμό του».
Περιγραφή
Ο Αντώνης Κόκκινος γεννιέται ένα μεσημέρι καταμεσής ενός χωραφιού κάπου στην Ήπειρο, τη μέρα που ξεσπάει μια άγρια καταιγίδα. Τρείς μέρες μετά η μάνα του ξεψυχάει από επιπλοκές της γέννας. Από εκείνη τη στιγμή ο πατέρας του αρνείται να τον δει. Μεγαλώνει από τη μεγάλη του αδελφή, στερημένος από γονείς.
Δεκαπεντάχρονο παιδί φεύγει από το χωριό του για την Αμερική με το όνειρο να κάνει πολλά λεφτά. Η ζωή όμως δεν του χαρίζεται. Δουλεύει σκληρά, από παιδί για θελήματα μέχρι μπάρμαν στο περίφημο κλαμπ Στούντιο 54 της Νέας Υόρκης, για να καταλήξει να πουλάει έρωτα σε ώριμες, πλούσιες γυναίκες. Μία από αυτές τον παίρνει υπό την προστασία της. Όταν όμως αφήνει έγκυο τη δεκαεφτάχρονη κόρη της, το σκάει και εξαφανίζεται.
Μετά από χρόνια οι συνθήκες τον αναγκάζουν να επιστρέψει στην Ελλάδα, χωρίς να γνωρίζει ότι μόλις τώρα αρχίζουν τα πραγματικά του προβλήματα. Ο σκληρός Τόνι Ρεντ δεν έχει καμία σχέση με το αμούστακο αθώο αγόρι που έφυγε σαν Αντώνης Κόκκινος, εκτός από ένα πράγμα: Κάθε φορά που βρέχει του αρέσει να γίνεται μούσκεμα, νιώθοντας έτσι το χάδι της μάνας που δε γνώρισε ποτέ.
Περιγραφή
Η σύγκριση! Ο μεγαλύτερος εχθρός ενός άντρα είναι η σύγκριση. Γι'αυτό οι άντρες προτιμούν τις γυναίκες που δεν έχουν εμπειρίες, που δε γνωρίζουν. Γιατί ποτέ δε θα έρθουν σε σύγκρουση με αυτό που λέγεται σύγκριση. Και δυστυχώς για τον Μηνά, η Φωφώ σύγκρινε πλέον.
Περιγραφή
Έμοιαζε με Σειρήνα, σαν εκείνες που μάγεψαν με το τραγούδι τους τον Οδυσσέα στο γυρισμό του στην Ιθάκη. Ο Ντίνος είχε μαγευτεί κι αυτός από τη μικρή Σειρήνα. Γι' αυτόν δεν υπήρχε γυρισμός στην Ιθάκη του, γιατί η Ιθάκη ήταν εκεί, καθισμένη δίπλα του.
Σχεδόν πενήντα χρόνια πριν, η Μάρθα και η Αγγέλα είχαν την τύχη να γεννηθούν σ' ένα πανέμορφο σπίτι, μια βίλα με σοφίτα και απέραντο κήπο όπου οι άνεμοι φυσούσαν όλες τις μέρες του χρόνου. Η Αγγέλα είχε ουράνια ομορφιά ισάξια του ονόματός της, όμως η ψυχή της έσταζε φαρμάκι. Αυτός ήταν και ο λόγος που απομάκρυνε συνεχώς την άσχημη αλλά καλόκαρδη Μάρθα από κοντά της.
Γυναίκες πια, η Αγγέλα δε διστάζει να κλέψει από την αγκαλιά της αδελφής της το μοναδικό άντρα που αγάπησε. Παραμονή του γάμου της συμβαίνει το ατύχημα και η Αγγέλα παραμορφώνεται.
Οι ισορροπίες ανατρέπονται. Με τον καιρό όλοι αποδέχονται την καινούρια κατάσταση. Όλοι εκτός από το σπίτι, τη «Βίλα των Ανέμων», που γνωρίζει ένα τρομερό μυστικό. Τώρα το βουητό του ανέμου είναι πιο έντονο από ποτέ, λες και το σπίτι προσπαθεί να απαλλαγεί από αυτό το μυστικό, που για χρόνια κρύβει στα σπλάχνα του.
Περιγραφή
Το 1968, σ' ένα μικρό χωριό της Δράμας, ένα δεκαεξάχρονο πανέμορφο κορίτσι, η Βασιλική, μεγαλώνει κάτω από την καταπιεστική συμπεριφορά της μητέρας της. Το μοναδικό στήριγμά της, εκτός από τη γιαγιά της, είναι η ελπίδα ότι κάποτε θα ξεφύγει από τη μίζερη ζωή του χωριού, ότι μια μέρα καλύτερη θα ξημερώσει, ότι θα γνωρίσει το μοιραίο έρωτα. Όταν παντρεύεται με προξενιό τον Δημήτρη και φεύγει για να ζήσει στη Θεσσαλονίκη, πιστεύει ότι άγγιξε το όνειρο. Χρόνια μετά το όνειρο παραμένει όνειρο και η Βασιλική πείθεται ότι έτσι είναι η ζωή. Ώσπου έρχεται ένας άντρας και, ώριμη και επιτυχημένη επιχειρηματίας πια, αγγίζει μια ευτυχία που την οδηγεί στην καταστροφή σαν φωτιά που πέφτει στο χιόνι.
Περιγραφή
ΤΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑ ΔΕ ΜΥΡΙΖΟΥΝ ΠΑΝΤΟΤΕ Η 'Ελλη, μια νέα και ωραία γυναίκα, κατά τη διάρκεια των διακοπών της νιώθει να έλκεται ερωτικά από έναν πανέμορφο νέο, τον Αλέξανδρο, που είναι όμως ομοφυλόφιλος. Κατορθώνει στην πορεία να μετατρέψει την παράξενη αυτή έλξη σε πραγματική φιλία, η οποία με το πέρασμα των χρόνων συνεχώς μεγαλώνει μέσα από τις εμπειρίες τους, τους έρωτές τους, τις χαρές, τις λύπες και τη μοναξιά τους, ώσπου ο Αλέξανδρος αποφασίζει να κάνει εγχείρηση αλλαγής φύλου.
Περιγραφή
Σκέφτομαι συνεχώς εμένα, τις φίλες μου και όλες τις γυναίκες που τέτοια ώρα είναι μόνες. Γυναίκες που δεν τους λείπει τίποτε κι όμως έχουν ένα τίποτε κι όμως έχουν ένα τίποτε στο κρεβάτι τους. Είναι μισές. Όπως και να το κάνουμε, άνθρωπος χωρίς ταίρι είναι μισός άνθρωπος. Είναι μορφή αναπηρίας κι αυτό. Σηκώνομαι από το κρεβάτι και κοιτάζομαι στον καθρέφτη. Η Μέριλιν, η γάτα μου, πετάγεται από δίπλα μου κοιτάζοντας κι αυτή τον καθρέφτη.
- Μέριλιν, είμαι ανάπηρη, της λέω.
Με κοιτάει στα μάτια και προσπαθεί να καταλάβει.
- Κι εσύ είσαι ανάπηρη, συνεχίζω. Δεν έχουμε σύντροφο. Είμαστε ανάπηρες.
Η Μέριλιν ξαναξαπλώνει και συνεχίζει τον ύπνο της. Αδιαφορεί. Σαν να μου λέει: «'Αντε, κοπέλα μου, σύνελθε και κοιμήσου. Μια χαρά άνθρωπος είσαι. Σιγά μην τρελαθούμε για τα αρσενικά».
Συνέρχομαι. Τι με έπιασε ξαφνικά; Γιατί τόσος πεσιμισμός; Δηλαδή, επειδή οι άντρες είναι νούμερα, πρέπει κι εγώ να γίνω νούμερο νυχτιάτικα; «Βρε, δεν πάνε στο διάολο!!!»
Περιγραφή
Όταν η 36χρονη Μίνα συναντά τον 21χρονο Μάνο, τα πάντα αλλάζουν στη μέχρι τότε ήρεμη ζωή της. Ένας έρωτας γεννιέται απρόσμενα. Μόνο που η Μίνα δεν μπορεί να φανταστεί ότι ο γοητευτικός νέος άντρας είναι ο γιος της άλλοτε φίλης της, της Πόπης, που τον κανάκευε όταν ήταν μικρός. Αγάπη και λογική στήνουν άγριο πόλεμο στην καρδιά της για το ποια θα επικρατήσει. Οι άγγελοι δεν έχουν πόθους και η Μίνα νιώθει ενοχές καθώς γεύεται κάτι που είναι απαγορευμένο, κάτι που είναι έξω από τις ηθικές της αρχές, προσπαθώντας να ξαναζήσει τη χαμένη νιότη της μέσα από τη νιότη του Μάνου. Τελικά, η Πόπη μαθαίνει ποια είναι η ερωμένη του γιου της που έχει αναστατώσει τη ζωή του και που την κρύβει επιμελώς τόσο καιρό. Η συνάντηση των δύο γυναικών θα είναι μια οδυνηρή δοκιμασία και για τις δύο.
Περιγραφή
Ο ¶γγελος Ρασμάνης είναι ο πιο διάσημος σχεδιαστής μόδας τα τελευταία τριάντα χρόνια. Η Ζανίν είναι ένα φτωχοκόριτσο που κερδίζοντας τον πρώτο τίτλο ομορφιάς βρίσκεται στο επίκεντρο μιας αναπάντεχης δόξας, που τη συνεπαίρνει και την κάνει τηλεοπτικό αστέρι πρώτου μεγέθους. Ο Αργύρης, εραστής του σχεδιαστή, από το φτωχικό του στο Πέραμα γνωρίζει τα πλούτη χάρη στη γνωριμία αυτή. Στα παρασκήνια του κόσμου της μόδας και της τηλεόρασης ένας έρωτας ανθίζει, μια μάνα κρύβεται γιατί κάποιος ντρέπεται για την ύπαρξη της, μια προδοσία, ένας κατήφορος, ένα βαλς από πορσελάνινα άστρα.