Bella And Edward
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

ΦόρουμΠόρταλΕικονοθήκηΑναζήτησηLatest imagesΣύνδεσηΕγγραφή
Η συνέχεια της διάσημης σειράς βιβλίων έρχεται στα βιβλιοπωλεία στις 4 Αυγούστου με τίτλο «Midnight Sun» και αφηγείται την ιστορία του «Λυκόφωτος» από την πλευρά του Edward Cullen.
Πρόσφατα Θέματα
» Ashley's Greene blog
The Rover (2014) I_icon_minitimeΠαρ 17 Μαρ 2023 - 15:11 από Marzaki Cullen

» Τι ακουτε αυτη την στιγμη;
The Rover (2014) I_icon_minitimeΠαρ 4 Ιουν 2021 - 15:08 από April

» Bella And Edward - 11 χρόνια μετά
The Rover (2014) I_icon_minitimeΤετ 6 Ιαν 2021 - 20:34 από Marzaki Cullen

» Συζήτηση για το Midnight Sun
The Rover (2014) I_icon_minitimeΚυρ 13 Δεκ 2020 - 17:38 από Katrin

» Robert Pattinson
The Rover (2014) I_icon_minitimeΔευ 7 Σεπ 2020 - 21:40 από $ofi@ + Edward

» Infernal Devices - Κουρδιστός 'Αγγελος
The Rover (2014) I_icon_minitimeΠαρ 8 Μάης 2020 - 1:03 από evi

» Wallpapers by twins
The Rover (2014) I_icon_minitimeΔευ 4 Μάης 2020 - 13:25 από Zafrina

» Twilight the movie
The Rover (2014) I_icon_minitimeΚυρ 3 Μάης 2020 - 12:07 από hiddenfantasy

» Vampire Diaries - TV Series
The Rover (2014) I_icon_minitimeΔευ 13 Απρ 2020 - 12:11 από Zafrina

» New Moon the movie
The Rover (2014) I_icon_minitimeΠαρ 10 Απρ 2020 - 12:49 από Zafrina

Παρόμοια θέματα
Quote of the Week
"Bella is with Edward. She's a part of this family, and we protect our family."

Carlisle Cullen, Twilight
Character of the Week
Rosalie Lillian Hale

(born 1915 in Rochester, New York) is a member of the Olympic coven.

She is the wife of Emmett Cullen and the adoptive daughter of Carlisle and Esme Cullen, as well as the adoptive sister of Jasper Hale (in Forks, she and Jasper pretend to be twins), Alice, and Edward Cullen.

Rosalie is the adoptive sister-in-law of Bella Swan and adoptive aunt of Renesmee Cullen, as well as the ex-fiancée of Royce King II.
Μάης 2024
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
ΗμερολόγιοΗμερολόγιο
Bella & Edward Playlist
Το μαργαριτάρι της Ροδεσίας

Στο κατώφλι µιας νέας εποχής για τη Ροδεσία, η Μάντριγκαλ, έχοντας χάσει τον άντρα της λίγες µονάχα ώρες µετά τον γάµο τους, θρήνησε βαθιά την απώλειά του και αποφάσισε να ζήσει µε τη θύµησή του. Όµως δεν φαντάστηκε ποτέ πως θα της ζητούσαν να πάρει τη θέση της συζύγου του βασιλιά.

Ο βασιλιάς Έντουαρντ, αφού γνώρισε την απόλυτη ευτυχία δίπλα στη γυναίκα που λάτρεψε όσο καµία, την Άµπερλιν, δέχτηκε το σκληρότερο χτύπηµα της µοίρας όταν εκείνη πέθανε πριν προλάβει να φέρει στον κόσµο το παιδί τους. Ωστόσο, προκειµένου ν' ανταποκριθεί στα βασιλικά του καθήκοντα και να χαρίσει έναν διάδοχο στη Ροδεσία, είναι υποχρεωµένος να παντρευτεί ξανά και απ' όλες τις υποψήφιες επιλέγει τη Μάντριγκαλ.

Μήπως όµως το όνοµα της νέας του συζύγου κουβαλά µια σκοτεινή µοίρα; Άραγε υπάρχει ελπίδα να αλλάξει το πεπρωµένο; Θα καταφέρει η Μάντριγκαλ να ξυπνήσει την αγάπη στην καρδιά του άντρα και βασιλιά της; Κι εκείνος θα είναι σε θέση να αναγνωρίσει και να αποδεχτεί τα αισθήµατά του πριν χάσει τα πάντα για άλλη µια φορά;

Συγγραφέας ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΜΑΡΙΑ
Εκδότης ΩΚΕΑΝΙΔΑ

The Rover (2014)

Πήγαινε κάτω 
+10
xrysanthi
Silia
AspaKorth
demona1986
panagiota
robertlady
evi
pitsiriki
nicky_cullen
Vanina
14 απαντήσεις
Μετάβαση στη σελίδα : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενο
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Vanina
Midnight Sun Vampire
Midnight Sun Vampire
Vanina

Θηλυκό Αριθμός μηνυμάτων : 6067
Registration date : 16/05/2011

Forks Student Profile
Team: Edward - Bella Edward - Bella
Special ability Special ability:

The Rover (2014) Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: The Rover (2014)   The Rover (2014) I_icon_minitimeΤετ 16 Ιαν 2013 - 16:22

Πρόκειται για την καινούρια ταινία του Rob, της οποίας τα γυρίσματα θα ξεκινήσουν σε λίγες μέρες (η παραγωγή θα ξεκινήσει 24 Ιανουαρίου & τα γυρίσματα αναμένεται να ολοκληρωθούν τον Μάρτη) στην Αυστραλία.

Υπόθεση: Το "The Rover" εκτυλίσσεται στην Αυστραλιανή έρημο σ' ένα επικίνδυνο & δυσλειτουργικό κοντινό μέλλον. Ο Eric έχει αφήσει πίσω του τα πάντα, καθώς & κάθε έννοια ανθρώπινης καλοσύνης. Όταν μια συμμορία επικίνδυνων εγκληματιών κλέβει το αυτοκίνητό του, το τελευταίο του απόκτημα, ο Eric ξεκινά να τους εντοπίσει & στην πορεία αναγκάζεται να δεχτεί τη βοήθεια του Reynolds, ενός αφελούς μέλους της συμμορίας, ο οποίος έμεινε πίσω ανάμεσα στο αιματηρό χάος που προκλήθηκε απ' την τελευταία προσπάθειά τους να ξεφύγουν.  

Σκηνοθεσία - Σενάριο: David Michôd

Ηθοποιοί: Robert Pattinson, Guy Pearce and Scoot McNairy

O Rob θα έχει τον ρόλο του Reynolds.

Η σελίδα της ταινίας στην imdb: http://www.imdb.com/title/tt2345737/

Fan Site: http://theroverfilm.com

Έχει επεξεργασθεί από τον/την Vanina στις Σαβ 25 Ιαν 2014 - 20:49, 2 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
nicky_cullen
Midnight Sun Vampire
Midnight Sun Vampire
nicky_cullen

Θηλυκό Λέων
Τόπος : In the Midle of Nowhere / Σταυρός Θεσ/νίκης
Αριθμός μηνυμάτων : 2125
Registration date : 12/05/2012

Forks Student Profile
Special ability Special ability: Mind Reading

The Rover (2014) Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: The Rover (2014)   The Rover (2014) I_icon_minitimeΤετ 16 Ιαν 2013 - 16:29

ουυυυυυυυυυυυυ nice!!!!!!!! lol!
pitsiriki
Midnight Sun Vampire
Midnight Sun Vampire
pitsiriki

Θηλυκό Κριός
Τόπος : ΚΡΗΤΗ
Αριθμός μηνυμάτων : 2567
Registration date : 22/07/2011

Forks Student Profile
Special ability Special ability: Creating Illusions

The Rover (2014) Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: The Rover (2014)   The Rover (2014) I_icon_minitimeΤετ 16 Ιαν 2013 - 17:05

πιστευω οτι θα ειναι πολυ καλη ταινια γιατι εχει ωραια υποθεση και καλους ηθοποιους και επισης ειναι και μια ταινια που ο Ρομπ πρωταγωνιστει και οχι μονο δεν υποδιεται τον εραστη αλλα ειναι αφελης-χαζουλης-κακοποιος!!
ανυπομονω!
evi
The Volturi
evi

Θηλυκό Ιχθύς
Τόπος : Neverland..Hogwarts...Idris....
Αριθμός μηνυμάτων : 64746
Registration date : 16/10/2009

Forks Student Profile

The Rover (2014) Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: The Rover (2014)   The Rover (2014) I_icon_minitimeΤετ 16 Ιαν 2013 - 17:17

Κι εγω...τον λατρευω μονο και μονο που παιρνει τοσο ξεχωριστους ρολους.... boogie
http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=MyStixoi&gr=poems&
Vanina
Midnight Sun Vampire
Midnight Sun Vampire
Vanina

Forks Student Profile

The Rover (2014) Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: The Rover (2014)   The Rover (2014) I_icon_minitimeΔευ 4 Φεβ 2013 - 15:37

ΠΡΩΤΕΣ ON SET PHOTOS

The Rover (2014) BCQ1jc5CMAAcFoM

The Rover (2014) RobertPattinsonTheRover

The Rover (2014) RobertPattinsonTheRover2

The Rover (2014) RobertPattinsonTheRover3

The Rover (2014) RobertPattinsonTheRover4

HOLLYWOOD and a new haircut for one of its biggest stars came to the tiny Flinders Ranges town of Hammond yesterday for the top-secret filming of Robert Pattinson's new film, The Rover.

The teen heart-throb was on the roadside set for just an hour for a fight scene where it appeared he came off second best.

In their efforts to block The Advertiser 's exclusive shots, the film crew and minders closed the road and claimed "ownership" of the town of about six buildings, east of Port Augusta.

"We own this town," a film producer told The Advertiser.
Minders used umbrellas and trucks to keep intrusive cameras off the star, who appeared to be sporting a close-shaved haircut for the role.

He also looks to have forgone his clean-cut look for the movie and has a three-day growth.

The scene featured Pattinson staggering out of the passenger side of a ute before being beaten to the ground by the driver.
Extras and a potential stand-in for Pattinson were also in Hammond for the filming and had earlier been in nearby Quorn where Pattinson is said to have had a drink at one of its pubs over the weekend.

Earlier yesterday, The Rover crew was filming at an even more remote location, the largely deserted town of Bruce.

The Rover is understood to be shooting at locations deeper in to the Flinders Ranges for the rest of this week and next month as far north as Marree.
The stars of the film and some of the extras are understood to be staying in Port Augusta while the movie's production centre has been set up in the Quorn Town Hall.

On set, the stars are well catered for as temperatures reach the high-30s this week - they have two airconditioned motorhomes.

Pattinson flew into Adelaide on January 18 - minus actress girlfriend Kristen Stewart - and spent more than a week around town, meeting the film's producers at the SA Film Corporation's new Glenside studios.
The Twilight star was spotted having dinner on Gouger St with The Rover director David Michod and producer Liz Watts.

Pattinson was also photographed riding a bike around the Rivers Torrens without a helmet - an offence that earned him a warning from the police.

http://www.adelaidenow.com.au/news/south-australia/hollywood-comes-to-the-outback/story-e6frea83-1226570363266?sv=bf72912d299c7038232652b7bfa3c33a#.UQ-v1hja-fM.twitter

(via http://www.robsessedpattinson.com)
pitsiriki
Midnight Sun Vampire
Midnight Sun Vampire
pitsiriki

Θηλυκό Κριός

Forks Student Profile

The Rover (2014) Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: The Rover (2014)   The Rover (2014) I_icon_minitimeΔευ 4 Φεβ 2013 - 17:37

βρωμικος, οπλισμενος και κυνηγημενος ??? ωωω faint
παλι θα μας τρεχουν τα σαλια!

προς το παρον παραβλεπω το κουρεμα...
Vanina
Midnight Sun Vampire
Midnight Sun Vampire
Vanina

Forks Student Profile

The Rover (2014) Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: The Rover (2014)   The Rover (2014) I_icon_minitimeΔευ 4 Φεβ 2013 - 17:54

Ναί ρε γαμώτο του τα'χουν πάρει πολύ στο σβέρκο lol!
robertlady
Twilight Human
Twilight Human
robertlady

Θηλυκό Σκορπιός
Τόπος : οπου ειναι ο ρομπερτ μου!!!!
Αριθμός μηνυμάτων : 99
Registration date : 31/08/2012

Forks Student Profile

The Rover (2014) Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: The Rover (2014)   The Rover (2014) I_icon_minitimeΔευ 4 Φεβ 2013 - 19:25

κοριτσια μαλλι ειναι θα ερθει στα ισια του μετα την ταινια!!!!!!!!προς το παρον χαιρομαι για το ρομπ θα ειναι παλι υπεροχος!!!!!!!! The Rover (2014) 4947
nicky_cullen
Midnight Sun Vampire
Midnight Sun Vampire
nicky_cullen

Θηλυκό Λέων
Τόπος : In the Midle of Nowhere / Σταυρός Θεσ/νίκης
Αριθμός μηνυμάτων : 2125
Registration date : 12/05/2012

Forks Student Profile

The Rover (2014) Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: The Rover (2014)   The Rover (2014) I_icon_minitimeΔευ 4 Φεβ 2013 - 20:05

ωωωω ωραιες φωτο!!!!!! The Rover (2014) 432569
για το μαλλι δεν μπορω να πω εχει ενα στυλ!!!! Wink
panagiota
Midnight Sun Vampire
Midnight Sun Vampire
panagiota

Θηλυκό Αριθμός μηνυμάτων : 15885
Registration date : 19/05/2010

Forks Student Profile

The Rover (2014) Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: The Rover (2014)   The Rover (2014) I_icon_minitimeΤρι 5 Φεβ 2013 - 7:05

The Rover (2014) 33z5jyq
pitsiriki
Midnight Sun Vampire
Midnight Sun Vampire
pitsiriki

Θηλυκό Κριός

Forks Student Profile

The Rover (2014) Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: The Rover (2014)   The Rover (2014) I_icon_minitimeΤρι 5 Φεβ 2013 - 11:58

lol! lol! lol! lol! lol!
Vanina
Midnight Sun Vampire
Midnight Sun Vampire
Vanina

Forks Student Profile

The Rover (2014) Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: The Rover (2014)   The Rover (2014) I_icon_minitimeΤετ 6 Φεβ 2013 - 2:29

"THE ROVER" UPDATE - shooting schedule & casting news

Press release from Porchlight Films and Lava Bear Films with updates about 'The Rover' (via comingsoon.net)

Porchlight Films and Lava Bear Films have announced that filming on The Rover started on Tuesday January 29. With support from Screen Australia, the South Australian Film Corporation and Screen NSW, the seven-week shoot will take place in South Australia.

Written and directed by David Michôd (Animal Kingdom, The Rover is a slow burn thriller, starring Guy Pearce and Robert Pattinson ("The Twilight Saga").

Joining them are Scoot McNairy, who plays Pattinson’s brother, Susan Prior, Gillian Jones, Anthony Hayes and David Field. All have descended on regional South Australia for the hot and dusty shoot.

While donning the directorial hat, Michôd also wrote the script for The Rover based on a story he conceived with Joel Edgerton (Zero Dark Thirty). The film is set in the Australian desert, in a dangerous and damaged near future. Eric (Pearce) has left everything, everyone and every semblance of human kindness behind him when a gang of desperate criminals steals his last possession. Eric sets off on a ruthless mission to track them down, forced along the way to enlist the help of Rey (Pattinson), the naïve and injured junior member of the gang who was left behind in the chaos of the gang’s most recent robbery.

Liz Watts is producing for Porchlight Films and David Linde for Lava Bear Films. Watts and Porchlight Films produced Michôd’s debut feature Animal Kingdom. At the start of production, the producers commended the enthusiasm of the cast in their new environment.

“The South Australian desert environment can be a tough one to work in, particularly for those coming from a Northern Hemisphere winter but both the cast and crew have thrown themselves into the shoot. We are shooting in some of the most haunting and stunning landscapes in the world, and are fortunate to have such an exceptional cast and a truly talented crew,” Watts and Linde said.

FilmNation represents U.S. sales with UTA Independent Film Group. FilmNation also acquired the majority of worldwide sales rights to The Rover and the film has already been sold to leading distributors around the world - including Australia where distributor Roadshow Films’ Managing Director Joel Pearlman added “this is an incredibly exciting project which we are thrilled to be working on with Liz, David and the whole creative team.”

Shooting completes in mid-March in South Australia, with postproduction taking place in Sydney.

(via http://robpattinson.blogspot.gr)
evi
The Volturi
evi

Θηλυκό Ιχθύς

Forks Student Profile

The Rover (2014) Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: The Rover (2014)   The Rover (2014) I_icon_minitimeΤετ 6 Φεβ 2013 - 2:36

βλεπω τον κουρεψαν πολυ...
demona1986
Eclipse Bitten
Eclipse Bitten
demona1986

Θηλυκό Δίδυμος
Τόπος : συρος ερμουπολη
Αριθμός μηνυμάτων : 383
Registration date : 28/05/2011

Forks Student Profile

The Rover (2014) Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: The Rover (2014)   The Rover (2014) I_icon_minitimeΤετ 6 Φεβ 2013 - 3:47

στην αρχη νομιζα οτι ηταν ο ρομπερτ αλλα δεν ειναι ειναι ο Chris Evan Crying or Very sad και χαρηκα The Rover (2014) 206202 αλλα πειτε την αληθεια του μοιαζει πολυ
Σπόιλερ:

Έχει επεξεργασθεί από τον/την demona1986 στις Τετ 6 Φεβ 2013 - 4:16, 1 φορά
evi
The Volturi
evi

Θηλυκό Ιχθύς

Forks Student Profile

The Rover (2014) Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: The Rover (2014)   The Rover (2014) I_icon_minitimeΤετ 6 Φεβ 2013 - 4:11

faint
Vanina
Midnight Sun Vampire
Midnight Sun Vampire
Vanina

Forks Student Profile

The Rover (2014) Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: The Rover (2014)   The Rover (2014) I_icon_minitimeΤετ 6 Φεβ 2013 - 4:15

Δεν θέλω να σας το χαλάσω, αλλά αυτός είναι ο Chris Evans. Κυκλοφόρησε το βραδάκι στο twitter & αρχικά όλοι πίστεψαν ότι ήταν ο Rob, αλλά μετά από πιο προσεκτική έρευνα το fandom απεφάνθη ότι τελικά δεν είναι.
demona1986
Eclipse Bitten
Eclipse Bitten
demona1986

Θηλυκό Δίδυμος
Τόπος : συρος ερμουπολη
Αριθμός μηνυμάτων : 383
Registration date : 28/05/2011

Forks Student Profile

The Rover (2014) Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: The Rover (2014)   The Rover (2014) I_icon_minitimeΤετ 6 Φεβ 2013 - 4:23

ασε με τωρα επαθα την ψυχρολουσια The Rover (2014) 592681 ρε εγω στην αρχη νομιζα οτι ηταν απ την ταινια the rover η φωτο και επαθα πλακα, μετα μου εστηλαν το βιντεακι ποπο μια ξενερα που εφαγα και εγινα και ρομπα λεω πςςς και εκανα και χαρα οτι θα την ανεβασω πρωτη ποοοο πακετο εφαγα cry παντως αν ηταν ο ρομπ σε αυτην την διαφημιση θα ειχε σπασει ταμεια
Vanina
Midnight Sun Vampire
Midnight Sun Vampire
Vanina

Forks Student Profile

The Rover (2014) Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: The Rover (2014)   The Rover (2014) I_icon_minitimeΤετ 6 Φεβ 2013 - 4:35

Σώπα μωρε, όλοι κάνουμε λάθη. Διαφήμιση είναι & έχει και βιντεάκι? Δεν ασχολήθηκα παραπάνω αφού είπαν ότι δεν ήταν ο Rob. lol!

Edit: Το είδα το βιντεάκι. Ωραία διαφήμιση.
AspaKorth
The Volturi
AspaKorth

Θηλυκό Σκορπιός
Τόπος : Γιαννενα
Αριθμός μηνυμάτων : 8796
Registration date : 08/09/2011

Forks Student Profile
Special ability Special ability: See Through Lies

The Rover (2014) Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: The Rover (2014)   The Rover (2014) I_icon_minitimeΤετ 6 Φεβ 2013 - 14:11

τετοια λαθη γινονται δεν εγινε κ τιποτα...

κ εγω πιστευω αν ηταν ο ρομπ θα ειχε σκισει το συγκεκριμενο

βανινα μου για αλλη μια φορα εισαι τρομερα ενημερωμενη

πεφτει πολυ twitter η ιδεα μου ειναι?
Vanina
Midnight Sun Vampire
Midnight Sun Vampire
Vanina

Forks Student Profile

The Rover (2014) Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: The Rover (2014)   The Rover (2014) I_icon_minitimeΤετ 6 Φεβ 2013 - 15:28

Ναί Άσπα να'ναι καλά το twitter. Γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε? lol!
Έχεις σκεφτεί να κάνεις λογαριασμό?
evi
The Volturi
evi

Θηλυκό Ιχθύς

Forks Student Profile

The Rover (2014) Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: The Rover (2014)   The Rover (2014) I_icon_minitimeΤετ 6 Φεβ 2013 - 15:50

δεν εχει και πολυ καιρο που ξεκινησαν τα γυρισματα....αλλα ξερουμε ποτε θα βγει η ταινια...?
Vanina
Midnight Sun Vampire
Midnight Sun Vampire
Vanina

Forks Student Profile

The Rover (2014) Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: The Rover (2014)   The Rover (2014) I_icon_minitimeΤετ 6 Φεβ 2013 - 15:58

Άκουσα ότι θα βγεί φέτος το φθινόπωρο, μάλλον το Νοέμβρη. Μην το έχετε όμως σίγουρο, γιατί είναι ανεπιβεβαίωτο. Άν μάθω κάτι σίγουρο εννοείται ότι θα το μεταφέρω εδώ.
evi
The Volturi
evi

Θηλυκό Ιχθύς

Forks Student Profile

The Rover (2014) Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: The Rover (2014)   The Rover (2014) I_icon_minitimeΤετ 6 Φεβ 2013 - 15:59

μου φαινεται πολυ κοντα για αυτο...
Vanina
Midnight Sun Vampire
Midnight Sun Vampire
Vanina

Forks Student Profile

The Rover (2014) Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: The Rover (2014)   The Rover (2014) I_icon_minitimeΤετ 6 Φεβ 2013 - 16:06

Μπορεί να είναι απλή φήμη.
Τα γυρίσματα πάντως τελειώνουν τον Μάρτη, οπότε μέχρι Νοέμβρη είναι 7 μήνες, κατά τη γνώμη μου αρκετός χρόνος.
evi
The Volturi
evi

Θηλυκό Ιχθύς

Forks Student Profile

The Rover (2014) Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: The Rover (2014)   The Rover (2014) I_icon_minitimeΤετ 6 Φεβ 2013 - 19:33

ειναι δεν λεω...και αν η ταινια δεν εχει ιδιαιτερα ειδικα εφφε τοτε ολα ενταξει.

The Rover (2014)
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 6Μετάβαση στη σελίδα : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενο
 Παρόμοια θέματα
-
» Camp X-Ray (2014)
» Clouds of Sils Maria (2014)

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Bella And Edward :: Robert Pattinson-
Μετάβαση σε: