Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Η συνέχεια της διάσημης σειράς βιβλίων έρχεται στα βιβλιοπωλεία στις 4 Αυγούστου με τίτλο «Midnight Sun» και αφηγείται την ιστορία του «Λυκόφωτος» από την πλευρά του Edward Cullen.
"Bella is with Edward. She's a part of this family, and we protect our family."
Carlisle Cullen, Twilight
Character of the Week
Rosalie Lillian Hale
(born 1915 in Rochester, New York) is a member of the Olympic coven.
She is the wife of Emmett Cullen and the adoptive daughter of Carlisle and Esme Cullen, as well as the adoptive sister of Jasper Hale (in Forks, she and Jasper pretend to be twins), Alice, and Edward Cullen.
Rosalie is the adoptive sister-in-law of Bella Swan and adoptive aunt of Renesmee Cullen, as well as the ex-fiancée of Royce King II.
Στο κατώφλι µιας νέας εποχής για τη Ροδεσία, η Μάντριγκαλ, έχοντας χάσει τον άντρα της λίγες µονάχα ώρες µετά τον γάµο τους, θρήνησε βαθιά την απώλειά του και αποφάσισε να ζήσει µε τη θύµησή του. Όµως δεν φαντάστηκε ποτέ πως θα της ζητούσαν να πάρει τη θέση της συζύγου του βασιλιά.
Ο βασιλιάς Έντουαρντ, αφού γνώρισε την απόλυτη ευτυχία δίπλα στη γυναίκα που λάτρεψε όσο καµία, την Άµπερλιν, δέχτηκε το σκληρότερο χτύπηµα της µοίρας όταν εκείνη πέθανε πριν προλάβει να φέρει στον κόσµο το παιδί τους. Ωστόσο, προκειµένου ν' ανταποκριθεί στα βασιλικά του καθήκοντα και να χαρίσει έναν διάδοχο στη Ροδεσία, είναι υποχρεωµένος να παντρευτεί ξανά και απ' όλες τις υποψήφιες επιλέγει τη Μάντριγκαλ.
Μήπως όµως το όνοµα της νέας του συζύγου κουβαλά µια σκοτεινή µοίρα; Άραγε υπάρχει ελπίδα να αλλάξει το πεπρωµένο; Θα καταφέρει η Μάντριγκαλ να ξυπνήσει την αγάπη στην καρδιά του άντρα και βασιλιά της; Κι εκείνος θα είναι σε θέση να αναγνωρίσει και να αποδεχτεί τα αισθήµατά του πριν χάσει τα πάντα για άλλη µια φορά;
Πραγματικά ΖΗΛΕΥΩ!!!! Θα προσπαθήσω να έρθω Αθήνα γιατί δεν μπορώ να περιμένω άλλον ένα μήνα... Να ρωτήσω, εάν έρθω θα πρέπει από πριν να έχω φροντίσει να κλείσω εισητήρια στο σινεμά? Θέλω να πω, γίνεται πανικός? Εάν τα καταφέρω θα έρθω αρχές Δεκέμβρη
evi The Volturi
Ηλικία : 32 Τόπος : Neverland..Hogwarts...Idris.... Αριθμός μηνυμάτων : 64746 Registration date : 16/10/2009
Παιδια να σας πω την αληθεια εγω θελω να γινεται πανικος...θελω να ειμαστε στην αιθουσα την πρεμιερα οι λατρεις του επους κ να παθουμε την πλακα μας ολοι μαζι!!!!
evi The Volturi
Ηλικία : 32 Τόπος : Neverland..Hogwarts...Idris.... Αριθμός μηνυμάτων : 64746 Registration date : 16/10/2009
Αχ σας ευχαριστώ πάρα πολύ!!! Κοντεύω να σκάσω που δεν θα το δω σύντομα, που ψάχνω με μανία μπας και βρω κανα δυο στιγμιότυπα, έστω και λίγων δευτερολέπτων που δεν έχω δει και τούτο το βιντεάκι είχε αρκετά!
Άσχετο, αυτός με το σγουρό γκρι μαλλί, τη μουστάκα και το μπορντωκόκκινο σακάκι είναι ο ηθοποιός που υποδύεται τον Άρο? Έλεος, πώς είναι έτσι?????????
Επίσης έχω να πω ότι πραγματικά ο ηθοποιός που του πάει "γάντι" ο ρόλος είναι ο Τζέικομπ... Νομίζω ότι καλύτερο Τζέικομπ δεν θα μπορούσαν να έχουν βρει! Μπράβο και πάλι μπράβο!!!!!!!!
akaliakoukou Eclipse Bitten
Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 336 Registration date : 13/01/2009
Forks Student Profile Team: Edward - Bella Special ability: Shield Against Physical Attacks
Έπεσα και πάνω σ'αυτό με ελληνικούς υπότιτλους! Δεν ξέρω εάν το έχει ποστάρει κανείς πριν (γίνεται κι ένας πανικός εδώ μέσα, είναι τεράστια τα θέματα) αν το ξαναείδατε συγγνώμη!!
The hugely successful serial adaptation of Stephenie Meyer’s teen-friendly vampires-and-werewolves soap opera winds its way to a conclusion with The Twilight Saga: Breaking Dawn – Part 2, one of the better entries of a middling series. There is a certain ceiling for melodrama in this programmatically plotted film. But after a rather sluggish opening half, director Bill Condon delivers a rousing finale that will work fans into a tizzy. More satisfying than objectively good, the movie serves as a fitting capstone on a five-year, $2.5 billion film franchise whose robust embrace not only helped launch the careers of its young stars but also solidified young adult and tween-lit as among the ripest properties for cinematic exploitation.
It is Stewart who most blossoms, delivering a more grounded and self-assured performance that reflects the settled heart of a perfectly requited love.
In a similar November release slot last year, Breaking Dawn – Part 1 rang up $281 million domestically against an additional $424 million internationally. It was the first movie in the franchise to dip in Stateside theatrical gross, but “Twi-hards” will no doubt turn out to bear witness to the story’s wrap-up, and another high-nine-figure gross is guaranteed. Ancillary value will also be huge.
Meyer’s 750-page Breaking Dawn novel was split into two movies, the first of which — in concentrating on nuptials between human Bella (Kristen Stewart) and vampire Edward (Robert Pattinson), and Bella’s subsequent pregnancy — lacked much in the way of foreboding darkness or danger. Not surprisingly, Breaking Dawn – Part 2 possesses more downhill momentum.
After having barely survived childbirth, saved by Edward transforming her into a vampire, Bella is now immortal, and her ability to use her mind as a shield further enhanced. As she recuperates and learns to hone her powers, the Cullen vampire coven, overseen by Carlisle (Peter Facinelli), helps take care of her and Edward’s unique half-breed daughter, Renesmee (Mackenzie Foy). Meanwhile, the other side of Bella and Edward’s love triangle, werewolf Jacob (Taylor Lautner), has involuntarily “imprinted” upon Renesmee, marking her as his soul mate. Bella at first does not take kindly to this.
When outcast vampire Irina (Maggie Grace) misidentifies Renesmee as an immortal child, the Volturi, a vampire clan of blue-blooded enforcers led by Aro (Michael Sheen), set out to destroy the Cullen brood and consolidate their power. In an attempt to head off bloody conflict, the Cullens frantically begin to gather witnesses from vampire clans all over the world who can attest to Renesmee’s true nature and harmlessness.
Returning director Condon, who seemed especially ill at ease with action in the previous film, here imparts a better sense of spatial understanding. The film’s rip-roaring snowy field battle sequence, testing the limits of its PG-13 Stateside rating, represents its indisputable high point. Multiple character arcs and conflicts are paid off in this fulfilling set piece.
And with some characters shunted to the side, scribe Melissa Rosenberg, a veteran of the entire series, mostly avoids the sorts of pitfalls in simple logic that hamstrung earlier efforts. It’s only when the movie seems to reach outside of its prescribed genre confines for grander statement (“Only the known is safe, only the known is tolerable,” intones Aro cunningly) does it seem especially ridiculous.
Unfortunately, many other problems from the series’ prior installments still persist. Most notable among these is the unconvincing deployment of special effects. A big part of the book concerns Renesmee’s advanced development, in which she ages at a quickened clip. Early on, the filmmakers attempt to convey this through facial mapping (putting an older child’s face on a younger baby’s body), but it comes across as silly, and phony looking. The scale and shimmery details of the film’s wolves also sometimes seems off.
Continuing its predecessors’ dispiriting trend, the film uses light rock songs under entire scenes, refusing to trust its actors or allow viewers to feel more naturally for themselves. This unrefined, saccharine approach is best suited for the small screen.
The acting styles of the main players (and especially Sheen, who draws big responses of his own with a couple reactions) still tilt a bit toward manifestly expressive — and in some ways this works, since the Twilight series is essentially a metaphor for the overwhelming hormonal surge of young love. But if there isn’t much room or encouragement for nuance built into the story, it is Stewart who most blossoms, delivering a more grounded and self-assured performance that reflects the settled heart of a perfectly requited love. Her journey is ably sketched, and that identification will be highly pleasing for series devotees.
χαλαρώστε κορίτσια είναι το όραμα της Άλις και μέσα σε αυτό πεθαίνουν πολλοί το είπε και ο Ρομπ σε συνέντευξη του δεν διευκρίνισε αν ήταν το όραμα αλλά από την στιγμή που λέει ότι στην τελευταία σκηνή είναι σχεδόν όλοι τι υπονοεί;;;
Vanina Midnight Sun Vampire
Αριθμός μηνυμάτων : 6067 Registration date : 16/05/2011
Άκουσα ότι υπάρχουν 2 reviews απ' το Variety &το Hollywood Reporter που δίνουν το τέλος. Διάβασα του Hollywood Reporter αλλά δεν το ξεκαθαρίζει ακριβώς, παρότι δίνει major spoilers.