Έρη, σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το μεγάλο ποστ και τα τόσο λεπτομερειακά σου σχόλια.
Χαίρομαι πάρα πολύ όταν βλέπω να συζητάτε με πάθος και τόσο ανυλιτικά για την ιστορία επειδή αυτό σημαίνει ότι τελικά κάτι καταφέρνει να πει ο 'ποιητής'!
Το έχω ξαναπεί και στο παρελθόν νομίζω ότι αυτός που γράφει μία ιστορία πρέπει να είναι ερωτευμένος με την ιστορία και τους χαρακτήρες της. Και εγώ προσωπικά με τους δικούς μου είμαι...
Ίσως η Μπέλλα και ο Έντουαρντ να μην έχουν καμία σχέση με τους αυθεντικούς που ξέρουμε αλλά προσωπικά αυτούς τους χαρακτήρες τους έχω αγαπήσει πάρα πολύ και στο ΣΣΣ αλλά και στο 1920. Έχουν πράγματα μέσα τους που με κάνουν να θέλω να ασχοληθώ μαζί τους, να τους σκέφτομαι και να τους φαντάζομαι συνέχεια ακόμα και μετά το τέλος των ιστοριών. (Γιαυτό άλλωστε θα ακολουθήσουν outtake και για τις δύο ιστορίες
)
Τώρα για το ΣΣΣ, η Μπέλλα είναι στην πιο δύσκολη θέση απ' όλους. Σε πολλούς μπορεί να φαίνεται ότι είναι κουραστικό το ότι τραβάει τα πράγματα και δεν αποφασίζει να πει την αλήθεια. Αλλά αυτή είναι μία αλήθεια που δεν λέγεται εύκολα. Αν προσπαθούσαμε να βάλουμε τον εαυτό μας στη θέση της πιστεύω ότι θα είχαμε τους ίδιους φόβους και τους ίδιους ενδοιασμούς με τους δικούς της. Δεν είναι τόσο απλό να του πει 'έχουμε ένα παιδί'. Μη ξεχνάτε πως μέχρι στιγμής ο Έντουαρντ δεν ξέρει καν πως αυτή είναι η κοπέλα του παρελθόντος. Είναι πολλά πράγματα που πρέπει να αποκαλύψει και όχι μόνο την ύπαρξη του παιδιού. Και φυσικά ο μεγαλύτερος της φόβος είναι το παρελθόν της και αυτό επειδή όπως είπε και στο τελευταίο κεφάλαιο πως όταν θα αποφασίσει να πει την αλήθεια θα πρέπει να τα πει όλα και να το κάνει σωστά. Δεν χωράνε 'μισές' αλήθειες σε αυτές τις περιπτώσεις.
Ντρέπεται πάρα πολύ για όσα έκανε, έχει μετανιώσει και καταλαβαίνει πως ήταν θυμωμένη και ανώριμη. Φοβάται πως όταν ο Έντουαρντ θα μάθει για το παρελθόν της πως δεν θα θέλει πια να έχει καμία σχέση μαζί της. Γιαυτούς τους λόγους κάνει πίσω και δεν το αποφασίζει. Δεν είναι ότι δεν θέλει να το κάνει, να τα βγάλει από μέσα της, απλά προσπαθεί να διατηρήσει όσο περισσότερο καιρό αυτό που έχει με τον Έντουαρντ. Αλλά καταλαβαίνουμε όλοι ότι αυτό δεν μπορεί να κρατήσει για πάντα. Δεν μπορεί κάποιος να κρύψει ένα τέτοιο μυστικό για πάντα. Και κάπως έτσι θα οδηγηθεί άθελα της σε μεγαλύτερα λλάθη.
Ο Έντουαρντ πάλι ακόμα προσπαθεί να καταλάβει τι γίνεται χωρίς να θέλει να την πιέσει από φόβο ότι θα την τρομάξει και θα τη χάσει. Θέλει να της δώσει χρόνο να τον εμπιστευτεί και να του μιλήσει μόνο όταν η ίδια θα είναι έτοιμη. Τα δυνατά του πρωτόγνωρα συναισθήματα για αυτή τον έχουν κάνει επίσης να νιώθει ανασφάλεια καθώς προσπαθεί να βρει ισορροπία μέσα του σε σχέση με τον εαυτό του. Πόσο μάλλον όταν θα μάθει την αλήθεια.
Ο Έντουαρντ είναι πιο ψύχραιμος σε αυτή την ιστορία μέχρι στιγμής και πιο συνεσταλμένος αλλά κατά βάθος είναι πιο ευάλωτος συναισθηματικά από τη Μπέλλα. Η Μπέλλα ακριβώς επειδή έχει περάσει πολλά είναι πιο δυνατή από τον Έντουαρντ.
Ο Κάρλαιλ... είναι ο 'ηθικός αυτουργός' αλλά η πρόθεση του δεν ήταν κακή, το αντίθετο. Έκανε πολύ μεγάλα λάθη γιατί είναι ανεπίτρεπτο να παίζεις έτσι με τις ζωές των άλλων. Θα προσπαθήσει να επανορθώσει από εδώ και πέρα και να βοηθήσει όσο περισσότερο μπορεί. Σε σχέση με τον Κάρλαιλ πραγματικά δεν ξέρω αν είμαι υπέρ ή κατά ακόμα...
Κι αυτό επειδή η αρχική του ιδέα ακούγεται παράλογη αλλά το ίδιο παράλογοι δεν ήταν και η Μπέλλα με τον Έντουαρντ στη συνέχεια όταν δέχτηκαν; Αυτό νομίζω δείχνει κάτι για όλους τους χαρακτήρες. Ο Κάρλαιλ είχε ένα σχέδιο, μία ιδέα, μία τρέλα αλλά και ο Έντουαρντ με τη Μπέλλα δέχτηκαν και αυτοί κατά κάποιο τρόπο να πάρουν μέρος στο παιχνίδι του με τη θέληση τους.
Το γεγονός επίσης ότι η Μπέλλα έφυγε και δεν πήγε στον Κάρλαιλ να μιλήσει για την εγκυμοσύνη της δείχνει αδυναμία. Από την φάση 'αυτοκαταστροφής' στην οποία βρισκόταν ξαφνικά ο πανικός την έκανε να έχει τάσεις φυγής. Κατά κάποιο τρόπο όμως δεν ήταν κακή επιλογή αυτή για τη Μπέλλα. Όλη αυτή η ιστορία την έκανε να ωριμάσει και να βρει νόημα στη ζωή της.
Ο Έντουαρντ απλά προσπέρασε τα προβλήματα του και αφοσιώθηκε στο επάγγελμα του σε μία κατά τα άλλα άχρωμη και ανούσια ζωή.
Και κάπως έτσι αργά ή γρήγορα θα φτάσει η στιγμή που όλα θα αποκαλυφθούν. Αλλά μέχρι τότε υπάρχουν δύο τρία πραγματάκια που πρέπει να δούμε ακόμα.
Θα κάνω ένα αντίστοιχο ποστ (προσεχώς) για το 1920, να μιλήσουμε λίγο για τους χαρακτήρες και εκεί.